111208 - Nya tag!

Det går trögt på jobbet just nu, vill bara att jag ska sluta pressa mig själv så mycket och bara köra. Det skulle gå så mycket bättre då istället för att jag går och tänker "nu måste jag prestera" osv.. Nya tag imorgon!

Var hos Maria efter jobbet och satte i en del av min hårförlängning som åkt av och snackde en massa skit. Maria är en sådan underbar person som gjort mitt liv så mycket bättre, bästaste! Vi planerade lite fuffens till nästa vecka och januari också, längtar!

Drog ner till bowlinghallen sedan och tränade lite med laget sedan lirade jag GP Touren, det gick riktigt dåligt, men hade svårt att koncentrera mig plus att jag var sjukt trött. Var inställd på att jag bara skulle ner och träna lite sen fick jag reda på att jag skulle lira en tävling, hade missat det haha. Bättre blir det nästa gång!

Glömmer denna jobbiga torsdagen och siktar på underbara fredag imorgon.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT