111223

Vid lunch i tisdags gick jag från jobbet och varit hemma hela veckan pga att farfar legat på sjukhuset, har varit helt ur fokus och det enda jag tänkt på är farfar och att han ska bli bättre. Vi var och hälsade på han idag och han har inte blivit bättre, han har svårt att andas och är ganska borta i huvudet. Man mår verkligen inte bra när man ser honom för man ser hur ont han har men ändå blir man glad för att se att han lever. Hoppas han blir bättre inom en snar framtid, vi åker upp och hälsar på han imorgon på sjukhuset så får han sin julklapp som jag köpt till han.

Vi har varit hos min kusin som bor tvärs över ringen och fikat lite, där var det full rulle med mat osv. Vi var där ett tag sedan så gick hem och började med julskinkan. Fått lära mig hur man gör griljeringen till julskinskan osv, årets skinka är fixad av mig, lasse, syrran och massa kärlek.

Ikväll är det uppesittarkväll med bingolotto, dricka massa vin och vinna 50 miljoner, det skulle inte vara helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT