111228

Imorse lämnade jag en ledsen Hera innanför dörren som kollade på mig "Menar du allvar att du ska lämna mig här?!", då hände det som hände för en dag sedan, hon hoppar på dörren ett par gånger för hon vill ju följa med mig, hon förstår inte varför hon inte kan hänga med till mitt jobb. Om man inte får ont i hjärtat då har man ett hjärta av sten. Simon blev ganska förvånad för jag hade berättat att hon gjorde så man han hade aldrig sett det förut.

Vi åkte tunnelbana tillsammans, mysigt med sällskap på morgonen. Nyttig lunch blev det, duktiga jag. Det gick bra på jobbet idag vilket känns skönt. Dock tråkigt att en del har slutat på jobbet, bland annat My och Calle, underbara människor! Efter jobbet träffade jag Chris och vi gick till Pizza hut och käkade, det var jätte gott och riktigt kul att träffa han igen. Saknar honom!

Nu är jag hemma och äter torkat renkött med papi, för er som aldrig testat det har ni verkligen missat något. Det är sjukt gott, dessutom var denna bit riktigt bra och det bara vattnas i munnen att äta mera. Rekommenderar starkt alla att testa!

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT