Bästa lördagen på länge.

Lördagen började 11.00 med säljutbildning steg två med vår VD David som kursledare, nästan alla kollegor var på plats vilket var jätte roligt. Jag är säljare på Svenska Finansinstitutet för er som inte vet, jobbar på kungsgatan så det var där vi var hela dagen och kvällen. Utbildningen handlade om personutveckling, det var riktigt intressant och David är så inspirerande. Dagen var verkligen över mina förväntningar.

Halv tio är vi ungefär klara, då är det bara öppna biran och vinboxarna så satt vi på jobbet och hade sjukt kul. Vi lekte en lek sedan som var riktigt rolig och det kom ut ganska mycket om alla kollegor vilket var kul och det vart en massa skratt. Har bara jobbat lite mer än en månad och ändå känns det som jag har känt vissa hur länge som helst.

Företaget har verkligen satsat på personlighet hos medarbetarna och verkligen samlat alla underbara människor på en och samma plats. Vi har sjukt kul på jobbet och utanför, känns som man har träffat vänner för livet.

 

 


Längtar till måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT