Freeeedagsmys

Jag fortsatte på mitt dåliga spår på morgonen, riktigt segt faktiskt. Men efter lunch satte jag en stor order och då började det åt rätt håll, sedan fick jag lite pepp och sen började ordnarna rulla in, så jäkla sweet. Fick en "tusenlapp" för att jag satte 10 st. Känns riktigt skönt att visa ett bra resultat.

Skönt med bra avslut på jobbet denna vecka, hoppas alla får en grym fredag! Själv ska jag kolla idolfinalen och dricka vin med mamma, syster och pojkvännen. Ska på säljutbildning steg 2 på jobbet imorgon och efter det blir det mat och dricka med alla kollegor, ska bli sjukt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT