Hard work work

Gårdagen var awesome på jobbet, hade åtta ordrar 14.30, tyvärr var jag tvungen att gå till tandläkaren annars hade det varit en galet bra dag men nöjd ändå. Idag har jag nio ordrar totalt på hela dagen vilket är riktigt bra, kämpade till mig dem som en envis åsna. Det är inte meningen att man ska kämpa men idag var en sådan dag. Nöjd ändå men imorgon kommer det gå ännu bättre!

Hatar att vara hos tandläkaren men igår var riktigt okej, skulle borra och bedövningen gör ont som vanligt men jag fick ha i mina lurar och lyssna på musik så min spotify lista räddade mig hos tandläkaren. Visste inte att man fick lyssna på musik samtidigt men det är ett tips till er som är rädda osv, ljudet försvinner hyfsat bra och man fokuserar på annat.

Annars rullar livet på, har handlat en del julklappar redan men det är en del kvar fortfarande. Ge sig ut i julhandel med alla andra galningar är ingen hit haha! Nu har det kommit lite snö också, förhoppningsvis så kommer det mera snart för julafton närmare sig med stormsteg.

Ha en fortsatt bra dag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT