Hera, en trogen vän.



D
et här är min farfars hund Hera, min bästa kompis sedan jag var liten. Växt upp med henne och både hon och jag har fäst sig vid varandra. Hon skyddar mig mot allt och alla, till och med sin egen husse. När farfar busar och skojar med mig så voffar Hera och skyddar mig, hon förstår inte att vi skojar men det känns bra att veta att hon kommer skydda mig om det skulle hända mig något och hon är med. Hon är cirka nio år just nu och har fem olika raser. Hoppas hon stannar här på jorden ett tag till för jag älskar henne så otroligt mycket. Bilderna är tagna år 2007 och år 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT