Om två dagar och ett par timmar är det ett nytt år.

Det har gått riktigt bra idag på jobbet, sålt 13 st och det är person bästa också. Så jäkla soft när det går bra, dessutom käkade jag lax med romsås och kräftstjärtar till lunch, älskar det! Vart en bra dag idag och jag hoppas att det fortsätter så här och att jag kan göra bra ifrån mig imorgon med så jag får ett bra avslut på denna vecka och detta år. Fick dessutom min pandabild, mitt lag heter Team Panda - Never say no to a panda. Så när man gör över tio st ordrar så får man en personligpanda bild.

 


Var med några kollegor efter jobbet, gick till Friday's vid Stureplan och satte oss. Hade gärna velat vara kvar med dem men tvungen att dra hem och fixa med tvätten, tråkigt men det kommer flera gånger. Får styra en afterwork med alla nästa vecka.

Imorgon är det fredag, sweeeeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT