Uppdatering av helgen.

Fredag. Jobbade på förmiddagen och käkade lunch med kollegorna sedan bar det av hemåt för att ta en snabbdusch och fixa sig lite fort. Åkte sedan till pappas jobb där vi allihopa sedan åkte till Enskede Värdshus där vi käkade julbord, efter det drog vi till bowlinghallen och lirade bowling och fortsatte drickandet. Mitt lag hade en julfest samtidigt så det var kul att träffa alla dom också, dessutom gick jag en tipspromenad som klubben hade och jag kom tvåa och fick en liten flaska rose.

Den flaskan drog jag och syster i oss på tunnelbanan in till medis, vi mötte upp Stoffe och drog till GK. Där fixade vi bord och helrör, sedan kom lite killkompisar och några andra. Har lite minnesluckor men Simon kom till GK och när dom stängde vid tre så drog alla till donken, sedan taxi hem. Det vart efterfest hos oss men jag var så rund om fötterna så jag däcka i sängen. Awesome dag och kväll!



image description


Lördagen.
Mådde tvär kasst och låg på soffan hela dagen, gick ner och handlade mat och julmust till alla dock, det var dagens ansträning. Pappa kom sedan och hämtade mig och Simon, det blev att handla lite snacks och glass och sedan glo på Smurfarna, den var faktiskt ganska rolig. Det var en riktigt soft dag.

Söndagen. Det var så skönt att bara vakna imorse och ligga kvar i sängen och mysa med pojkvännen. Det blir inte så många sådana dagar, för vi har alltid för oss något men idag hade vi inget planerat så vi låg i sängen och kollade film. Vi fixade sedan till oss lite och hämtade upp mamma och syrran på gullmars och åkte till hotellet i Hammarby Sjöstad där styvfarsan jobbar. Lasses föräldrar var här också, det bor i Leksand men ska till USA imorgon så vi hängde på deras hotellrum en stund och drack bubbel. Efter det gick vi till en kinarestaurang och käkade, riktigt mysigt. Nu sitter jag hemma hos Simon och kollar runt lite på nätet medans han fixar med någon bil i garaget, ska nog upp och lägga mig och glo en film nu.

Tack alla som gjort denna helg awesome.

 

På bilden nedan ser ni utsikten från
Karin & J-E's hotellrum, tråkigt haha..

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT