111102

Mitt emellan två jobb just nu, slutat på det gamla och ska börja det nya på måndag. Så denna vecka blir att fixa sakerna som måste bli gjorda. Dock är småsjuk så ligger mest och försöker kurera mig på dagarna.

Åkte en sväng förbi Farsta C idag och reklamerade en ring som jag köpte i fredags på Gina Tricot, den gick sönder i helgen och nu när jag skulle byta den så hade dom tyvärr inte den inne men jag böt mot en annan istället. Dock måste jag leta rätt på den andra ringen för jag vill verkligen ha den, den är sjukt ball.

Sedan åkte jag iväg till min naprapat som jag bara varit hos en gång tidigare och på den gången gjorde han min rygg betydligt bättre än vad min sjukgymnast gjort på tjugo gånger. Dock är det obehagligt när han knäcker nacken, rygg osv, ogillar ljudet. Kan berätta en annan gång hur jag gjorde illa min rygg så rejält.

Efter det var det bara att åka raka vägen till farfar där fläskpannkakan väntade och det var otroligt gott som vanligt. Fick med mig två bitar som jag var och lämnade till pappa som ligger hemma sjuk.


Min farfars hund, älskade Hera. Trogen och helt underbar.


Nu är jag hos min fina pojkvän som bor långt bort i skogen, nej men han bor mellan vallentuna och norrtälje. Vi ska kolla på en film och äta grönsaker med tortilla dipp, mums.


Over and out.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT