111115

Förmiddagen gick ganska bra på jobbet, jag sålde fyra stycken och är nöjd över det för jag hade glöden, tyckte att det var roligt och ville verkligen sälja ännu mera.

Promenera till subway på lunchen och köpte en Italian B.M.T, mums! Nyttigt dessutom, CHECK. Var ute en sväng på gården också och tog luft och rörde lite på mig. Skönt med mera energi.

Efter lunch så var datorerna helt kaosade, programmen buggade och det gick jätte trögt. Så det har inte blivit så många ordrar tyvärr, en har jag fått in när väl programmet funkade.

Jag har fem stycken totalt nu så minst en till vill jag ha in, men ska försöka få tre till.

Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT