111125

Fredag idag, vaknar upp hemma hos Simon och mår piss, ont i revbenet dessutom, ingen aning om vad det är med mig men hoppas bara att det blir bättre för detta är tredje dan inom loppet på tre veckor som jag vaknat upp såhär. Sen blir det alltid att man mår bättre på eftermiddagen men fortfarande lite hängig, fattar inte varför det blir så här.

Jag ska åka till Hudiksvall ikväll med klubben och sova över där. Ska lira bowling med A-laget klockan 10.00 imorgon i Hudik och efter det lirar vi 15.40 i Sandviken. Kommer bli en lång dag så jag hoppas jag mår bättre imorgon bitti än vad jag gjorde imorse.

Dags att packa väskan!



Kommentarer
Postat av: anneli

men gumsan det är bara att ta en dag i taget, och det är klart du ska blogga, kram kram

2011-11-25 @ 18:36:25
URL: http://anneliekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT