111128

Det gick riktigt bra på förmiddagen idag på jobbet, kändes jättebra och jag var riktigt taggad på att bara sälja. Sedan efter lunch hände det något och jag tappade allt. Fick hjälp av mina säljcoacher, ena sa att jag har allt liksom, personligen och så, men att jag bara gjorde det svårt för mig själv.

Försökte verkligen men det blev inte bättre och jag blev bara frustrerad. Pratade en stund med chefen också och han hjälpte mig, sa även att jag var ganska envis vilket stämmer ganska bra haha. Men efter det pratet så kändes det bättre och jag försökte på ett helt annat sätt. Synd bara att vi slutade en halvtimme senare så jag hann bara sälja en efter det.

Tar med mig alla tips och köra all in imorgon istället!

Ny vecka och nya möjligheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT