Back on track

Var nere i bowlinghallen idag och tränade en stund, fick tips av Chrille vad jag borde tänka på och hur jag borde göra. Jag tog till mig det och efter det blev det bara bättre och bättre.

Jag, Eve och Maike spelade fyra serier, vi krossade Maike som var så kaxig från början haha. Jag spelade riktigt bra, hade 197, 212, 185, 193 som totalt blir 785 points. Mycket nöjd med tanke på att detta är andra gången jag tränar denna säsong.

Målet just nu är att få börja lira med A-laget igen, känns som jag återhämtat mig ganska bra nu i ryggen och spelet verkar komma tillbaka så det här kommer nog bli kul framöver.

Kommentarer
Postat av: rosen

Vad roligt att spela bowling :)

2011-11-22 @ 10:25:14
URL: http://rosen.blogg.se/
Postat av: SMA'

Ja det är riktigt roligt faktiskt!! :)

2011-11-22 @ 12:41:36
URL: http://sandramariearestav.blogg.se/
Postat av: Lena

Välkommen tillbaka - vi har saknat dig! :) Kram

2011-11-22 @ 13:43:23
Postat av: SMA'

Tack Lena! Saknat bowlingen och klubben också! :) Kram

2011-11-22 @ 15:12:56
URL: http://sandramariearestav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT