Bowling är en sport.

Jag spelar sporten bowling i ett damlag som heter B-K Eva, det har jag gjort sedan cirka 2006, innan det har jag skoj spelat i cirka ett år. Mitt bowlingspel har gått i en berg-o-dal bana, vissa stunder är man på topp och vissa stunder spelar man kasst. Håller på att satsa på bowlingen nu så man blir bara bättre och bättre.

Då kanske ni undrar varför bowling, det är så att min mamma, pappa, moster, mosters man, kusin och massa andra lirar så det blev att jag testade och jag fastnade i det. Sporten handlar mycket om koncentration, tålamod och att fokusera. Vilket jag inte är så duktig på men det är det som är kul, jag lär mig en massa varje gång jag spelar.

Spenderade ett par timmar i gullmars denna kväll där jag lirade en deltävling i Stockholmsmästerskapet. De allra första tävlingarna som gick i St mästen gick det riktigt bra och jag var topp fyra, men nu börjar det dala lite och jag tror jag ligger 12:a totalt efter en del deltävlingar. Det är ju bra men behöver träna mera för då kommer jag klättra upp i toppen igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT