Bowling och folkrace är livet.

Imorse var jag taggad på att åka till bowlingtävlingen i Väsby och bara ösa på. 15 minuter innan jag blir hämtad blir jag helt kallsvettig, skakar, spyfärdig och yrslig, det kändes helt sjukt. Leffe hämtar mig och jag ser ut som ett spöke, försöker sova en stund på vägen men svårt när man mår illa.

Jag tyckte jag lirade jättebra de tre första serierna men sedan blev jag yr och något hände, spelade jätte dåligt två serier och slutade med en bra serie. Hade chansen att hamna högt upp men schabblade bort det, men är ändå nöjd om man tänker på att jag inte tränat något denna säsong och mådde dåligt.

Blev avsläppt hemma, sätter mig direkt i bilen och åker till Botkyrka motorstadion där de körs folkrace, pojkvännen var riktigt duktig. Kom till B-final och vann den, fick köra A-final och vann den också. Bästaste killen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT