Första blogginlägget på evigheter.

År 2007 startade jag en blogg med namnet FotoFreak, den höll jag på med i cirka tre år och var aktiv med minst ett inlägg varje dag. Det kanske inte var det intressantaste inläggen nu när man tittar tillbaka men det kom ett bra inlägg lite då och då. Men alla tröttnar någon gång och jag tog en paus som slutade med att jag gav upp bloggen helt.

 

Nu är det så att jag saknar att skriva och därför har det blivit att jag skriver facebook statusar hela tiden. Även fast ingen kanske läser ens blogg så är det skönt att bara skriva ner saker och ting. Så tanken är nu att jag gör en ny blogg och börjar skriva här istället.

 

Let's do this.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Första kommentaren kanske på denna blogg?? ;)



Välkommen tillbaka till skrivandets värld! Jag tycker oxå det är skönt som fan att kunna skriva av sig på något ställe, o dagbok har blivit gammeldags :P



Puss!

2011-11-01 @ 23:01:59
URL: http://miniplutt.blogg.se/
Postat av: SMA'

Yes det är det Jenny ;)



Tack så mycket! Haha jamen precis, dessutom kan det vara kul när folk kommenterar osv :)



Puss

2011-11-01 @ 23:28:20
URL: http://sandramariearestav.blogg.se/
Postat av: michelfransman

vad heter du du har inte skrivit det, VAD HETER DU?



mvh en som undrar

2011-11-02 @ 00:57:57
URL: http://mittlivsomkungmike.blogg.se/
Postat av: SMA'

Haha biggie du är rolig du, gillar att du skriver 'mvh en som undrar' när jag ser på din URL att det är du! Jag heter Sandra Marie Arestav om du inte visste det ;)

2011-11-02 @ 01:04:28
URL: http://sandramariearestav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT