Lördagens festligheter

När jag kom hem från bowlingresan igår så var det bara att slänga i sig käk och göra sig iordning för kvällen. Jag mötte upp ett gäng från mitt jobb, älskar människorna på mitt jobb, så härliga! Vi satt på ett mysigt ställe på Birgerjarlsgatan som jag aldrig varit på men lär nog gå dit någon mer gång.

Vi drog sedan till ett ställe där Fanny kände folk som spelade. Mötte Simon och alla utanför men dom tyckte det sög så de drog vidare. Vi var där en stund, shottade och dansa, Mickis och två grabbar kom dit också. Efter det drog jag med mig de flesta vidare till ett ställe där Simon och alla var, dock var de flesta från de gänget tvugna att dra det var synd.

Det blev en del tequila den kvällen och annat, det var en grym kväll och jag tycker bara ännu mer om mina arbetskamrater nu. Det blev efterfest hos Thorén där vi fixade grymmaste omeletten med bacon och drack lite men vi var ganska sega så jag och Simon drog hem (Simon kommer knappt ihåg att vi var där, eller hur lägenheten såg ut, soopa).

Tack alla för en awesome kväll, måste göras om!

 

 


Tre bilder som jag fått från Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT