Lördagens match

Skönt att få sova ut en liten stund imorse, sedan var det bara upp och åka till bowlinghallen. Spelade med farmalaget idag och det gick ganska bra dom två första serierna även fast jag hade några missar och hål. Efter det sjönk jag lite men det var ganska svår spelat idag som det hade varit en match innan oss.

Jag får vara nöjd med mitt resultat om man tänker på att min rygg inte är bra ännu och att jag inte tränat en enda gång denna säsong. Har bara lirat ett par deltävlingar i stockholms mästerskapet. Tror att jag hamnade på tredje bäst av alla iaf, men vi torska matchen tyvärr med 9-11 även fast vi hade bättre slagning totalt.

Det här är säkert jätte intressant för er som inte vet någonting om bowling haha!

 

Bilden är tagen från april när vi kvalade till elitserien.
Dock en sorlig bild för vi förlorade, men i år då jäklar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT