On the road

Vi är tre bilar som åker upp till Hudik, ena bilen är redan framme men vi andra är på G. Blev ett pitstop i Gävle Bro där vi hämtade upp en tjej från klubben, vi hann även käka. Tog en cider också, vilket var mycket trevligt denna fredagskväll.

Dock saknar jag min prins men han ska ut på krogen med grabbarna ikväll så jag hoppas dom får det trevligt och att dom orkar trycket imorgon när jag förmodligen ska träffa upp dom. 

Nu blir det att fortsätta poppa musik som vi gjort hela vägen!

Kommentarer
Postat av: Simon

aw min prins, du är gullig du! blev sjukt glad när jag läste de där! ♥



2011-11-26 @ 13:20:28
Postat av: SMA'

Visste jag väl att du skulle bli, var ju det som var meningen ;) <3

2011-11-26 @ 20:03:17
URL: http://sandramariearestav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT