Uppdatering av fredagskvällen

Gårdagen slutade med att efter after work på jobbet så drog jag och träffade Sofie, Vera, Rakel och Linnea plus kille på Retro. Tog ett glas vin med dom och satt och snackade en massa, har inte träffat dom på evigheter så det var riktigt trevligt.

Mötte sedan upp Simon och Danne på medis och gick till Hellströms och tog en cider, sedan gick vi till Mest på götgatsbacken (hette något sådant?) och mötte Rasmus, Viktor och Marre, satt där en stund och tog ett glas med dom.

Vi gick sedan allihopa till Gamla stan där vi mötte upp Sofie, Vera och Rakel på Tempel Bar. Jag övertalade Robin att komma dit och jag övertalade även Agid, Martin och deras kompis att komma dit. Det shottades och vi hade riktigt roligt.

Fick träffa massa underbara människor som jag inte träffat på ett tag på en och samma kväll så det var riktigt roligt. Dock så pratade jag väldigt mycket igår så min röst var helt knas, men jag är van haha!

Tack alla fina för en trevlig kväll!


___________________________________________________
Nu ska jag äta min omelett som jag gjort, mums!
Pappa och Simon är i garaget så jag myser hemma så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT