Vilken härlig känsla

Den här dagen har varit bra och det tänker jag ta med mig framöver, det gick riktigt bra när jag tänkte på alla tips jag fick igår och dessutom slutade vara så envis och faktiskt gjorde något åt saken. Jag kanske behövde ett riktigt fall ner i gropen för att förstå hur jag skulle kunna klättra upp ur den.

Hela dagen har jag lyckats bra med att försöka behålla lugnet och inte låta så stressad vilket har resulterat i att jag sålt tio stycken idag som faktiskt är målet att alla ska göra minst per dag. Hade jag inte fått den feedbacken och kritiken jag fick igår så hade jag förmodligen inte stått här idag och sålt så här många.

Tänker hålla glöden uppe och bara ösa på!


Tio ordrar resulterar i detta, där man får ett datum när man gjorde
det och jag fick även en kommentar som liksom är jag "High Five".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT