You just love to shop.

Jag har alltid älskat att shoppat, men egentligen vem gör inte det. För ett par år sedan var jag shoppingberoende och var tvungen att köpa allt jag hittade som jag gillade, vilket ledde till en massa impulsköp som man knappt använder. Nu har det blivit bättre, jag kan iaf tänka på om det verkligen är värt det.

 

Kollade runt med syster igår i Globen, hittade en del saker som jag la undan tills idag. Har inte fått min lön ännu så min far var super gullig och lånade ut pengar tills jag får min lön. Det blev en del godsaker.

 

 

'Vit t-shirt, svarta hängselbyxor, svart spets linne, svart hög kjol från H&M.
Randigt linne med dragkedja på baksidan, beige blus, vit stickad cardigan från Carlings.
Silvriga örhängen och armband från Glitter.'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT