Lite uppdatering av vecka fjorton.

Vi var hundvakt åt Dhelta i flera dagar, det var mysigt att ha henne hos oss. Hon är så fin och mysig, fast hon kan bli lite grinig när hon inte får som hon vill haha. Det är alltid kul att vara hundvakt när jag alltid längtat efter att ha en egen hund, lär nog bli någon i framtiden.


Nu undrar ni varför jag har tagit en bild på en fruktkorg men det är så att jag lirade en tävling med Stoffe som heter Fruktmixen, brukar lira den varje år, sjukt kul. Både jag och Stoffe var ganska bakis i fredags när vi skulle lira, vi var i bowlinghallen dan innan och firade Chrille som fyllde 60 år. Vi fick iaf massa frukt som man samlar i en påse beroende på hur mycket tjejen strikear, när det var Stoffes tur att spela första slaget så strikeade han som en galning så det slutade med att vi vann vår start och kom tvåa totalt. Vilket resulterade i en jäkla massa frukt haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT