Partyprinsessan har kört all in de tre senaste dagarna.

7 April; 20 år.
Glömt att berätta om min 20 års dag. Den var heeelt galet kul, jag hade hyrt Blå Kupolen i Slussen. Vi hade middag innan med familj, släkt och nära vänner. Killkompisar till mig var DJ på festen, Digital Friends heter dom, sjukt grymma. Jag hade fixat Beer Pong, sjukt najs. Vi var cirka 90-100 personer och det var all in som gällde. Galet bra fest förutom att dom stängde halv två, men då drog vi till after istället och fortsatte där, efter det så blev det efterfest! Stort tack till alla som kom, presenter och hela kvällen. Riktigt bra 20 års firande!




12 April
Jag och Christel skulle bara till O'learys och ta ett par vinglas, men det slutade med att vi drog till stan. Först till Gröne Jägaren & sedan till Anchor där vi träffade Calle, Figaro, Robin och lite andra människor. Det slutade med efterfest hemma hos Calle, bilderna nedanför är från klockan 04.20 på efterfesten. Dräggit värre haha.

 



13 April
Jag, My & syrran käkade först på Vapiano i Gamla Stan, sedan drog vi till Café Opera. Vi var där ett tag men tyckte inte det var speciellt bra, det hade liksom inte dragit igång än. Vi tog en taxi till Pure istället, där drog syrran in en vinflaska och jag shots sen var det all in därifrån haha. Det är alltid lika kul att umgås med brudarna och vi ägde ju dansgolvet sen också. När vi skulle dra hem så började det snöa som fan, helt sjukt haha.




14 April
Förkrök hemma hos Calle med Mickis och Robin. Vi drog sedan till Amnesia där vi hade fri biljetter och där blev det fullt ös. När Stoffe, syrran och Lisa kom så fixade vi bord och helrör. När jag skulle gå och köpa helrör så fick dom tydligen inte servera det efter klockan 01 så jag sa "amen fixa nio groggar istället då" haha, vi shottade som fan och dansade galet. Till slut var det bara vårt sällskap kvar på dansgolvet när klockan började närma sig stängning och vi ägde totalt haha.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT