Málaga!

Update från mig i Málaga, det är sjukt najs här. Varmt och skönt vårväder, dock tycker jag och alla andra att det är kallt på kvällarna och då är det 14 grader!! Det är helt sjukt för det är typ 14 minus hemma och då ska man inte klaga. Bor hos Esther och hennes klasskamrater här i Málaga och dom är riktigt snälla. Var ute idag och kollade in utelivet, det var sweet och tror att det kommer bli mer najs dagarna som följer! Ska försöka koppla upp mig på nätet via min telefon så jag kan fixa lite bilder också!

Hoppas ni har det bra där hemma i Sverige!
Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT