Pictures from Málaga

Jag njuter av livet här, awesome väder och underbara människor. Här har ni lite bilder från Málaga. Det är sjukt fint här och det är riktigt najs. Ska försöka uppdatera mera härifrån så ni får se mera.

Vi käkade pizza igår och fick då testa på en chokladpizza som dom hade, den var speciell och förmodligen sjukt mycket socker i men den var ganska okej ändå. Vi var som sagt ute igår också och det var avslappnat och roligt, vi blev bjudna på shots för att vi gick in på en klubb och någon bjöd oss helt plötsligt på öl, sweet.

Vi gick upp för en lång backe och trappor, det var varmt men fick se det som dagens träning haha. När vi väl kom upp så var utsikten riktigt fin, såg ut över hela staden, vackert! Efter det så åkte vi in till stan och shoppade i nästan fem timmar, lägger upp en bild inom kort på lite kläder som jag köpte.











Peace and love from Málaga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT