SÖKER DU JOBB?

Härliga underbara fantastiska medarbetare söker likasinnade.



Vi sitter i fräscha lokaler mitt i centrala Stockholm. Din uppgift hos oss är att skapa relationer med kunder samt att via telefon förmedla olika tjänster.

Vi söker dig som är i början av din karriär. Du är en positiv och utåtriktad person som tycker om att jobba självständigt, men i en del av ett ungt team som har en fantastisk sammanhållning och en bra laganda. Du gillar utmaningar och mål, och du har en fantastisk kämparglöd. 
 
Vi satsar på din personliga utveckling för att du på bästa sätt ska kunna bli en framgångsrik marknadskommunikatör. Här kommer du att få arbeta i moderna lokaler i en säljande miljö där du har möjligheten att tjäna bra och där du trivs på jobbet.


Anställningsdatum
Februari/Mars


Arbetstider
Heltid
Vardagar: 8:30-17:00

Deltid:
Kvällar: 16:45-21:00
Helger: 12:00-19:00


Ersättning
Fast lön plus provision.


Har du några frågor?
[email protected]


Ansökan
Skicka in ansökan till: [email protected]
Ange referensnummer: SA-47
Ring oss på: 08-400 273 05.


Kommentarer
Postat av: Lorissa Lovebomb

sv: tack ska du ha för dina vänliga ord. Jag var faktiskt så sent som idag på återbesök för min alopecia och hon var så glad att se att det växte ut. Men vi får se.. har du tappat ditt i flera omgångar eller bara en gång?

2012-02-09 @ 15:49:29
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Jasmin - Drömmen om att bli en designer och är Halmstads största blogg.

Hejsan hur mår du idag? :)

Checka gärna in mina kategorier "jag syr" för att säga vad du tycker om det jag sytt och "Some funny shit" för ett gott skratt! :)

2012-02-09 @ 16:42:07
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: Alina

Hej sötnos! Hoppas du haft en fiin torsdag :) kraam

2012-02-09 @ 21:13:38
URL: http://alinah.se
Postat av: SMA'

Lorissa Lovebomb: Jaha vad kul! Man blir alltid lika glad när det börjar växa ut. Jag har tappat i flera omgångar, haft peruk tre gånger, använt mycket hatt, mössa, luva osv när jag var mindre. Nu har jag en del fläckar men täcker dom ganska bra med något som kallas Toppik (http://sandramariearestav.se/2012/january/starkare-for-varje-dag-som-gar.html) och jag kan faktiskt ha extensions just nu, håller tummarna varje dag för att jag får behålla mitt hår! :)



Jasmin: Hej! Det rullar på! Absolut det ska jag göra! :)



Alina: Hey! :) Tack desamma, hoppas du får en fortsatt trevlig helg! Kram

2012-02-11 @ 20:19:39
URL: http://sandramariearestav.blogg.se/
Postat av: Bamode

fin blogg gumman!!

Allt bra med dig ??

KRAM

2012-02-13 @ 19:44:53
URL: http://bamode.blogg.se/
Postat av: SMA'

Tack så mycket!

Jorå det rullar på själv då? :)

Kram

2012-02-13 @ 20:09:44
URL: http://sandramariearestav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT