120104

Gick och la mig i tid igår så att jag fick mycket sömn, plus poäng till mig. Vaknade dock mitt i natten som vanligt för att jag var kissnödig, pappa sitter då uppe och kollar hockey så då fick man reda på att Sverige vann över finnarna, bra grabbar! Imorse gick jag upp och duscha och fixade mig, svängde förbi donken och köpte en toast. Allt kändes frid och fröjd och det kändes som att det skulle bli en toppen dag.

Sålde första timmen och sedan gick allt utanför. Huvudet höll på att explodera, jag mådde illa och när jag kollade på dataskärmen så flimmrade det för ögonen. På allting så gick jag på toan och kissade hela tiden. Tog två ipren som inte hjälpte, sen en alvedon men även den hjälpte inte. Tänkte för mig själv "Vafan är det som händer?!", jag som var så duktig och la mig i tid igår och allting imorse. Jag kämpade hela förmiddagen och vägrade gå hem för jag ville verkligen att allt bara skulle gå över.

Tillslut kände jag att det gick inte, jag blev bara irriterad på hela situationen och allting. Gick hem från jobbet, försökte gå förbi Cityakuten inne i stan för att kolla vad det var typ på fel klinik och sen ringde jag alla möjliga vårdcentraler som finns och försökte få en tid men det går inte att få någon jäkla tid. Måste vänta till imorgon bitti och ringa Tyresö Hälsan så får de hjälpa mig och kolla vad det är.

Har inte tid att ha något virus eller bli sjuk...

Kommentarer
Postat av: Kattises :)

Frågestund i bloggen!! snälla fråga något? :)

http://mylifeaskattises.blogg.se/2012/january/entry-149674490.html

2012-01-05 @ 17:17:57
URL: http://mylifeaskattises.blogg.se/
Postat av: Paulina

I morgon lottar jag ut ett fint halsband och nu kan du vara med i veckans blogg och jag hade varit jätte glad om du ville vara med i någon av tävlingarna. Kanske till och med båda om jag har tur! Fin blogg du har btw :)

2012-01-05 @ 23:32:40
URL: http://hannapaulina.se
Postat av: SMA'

Kattises: Absolut, kollar in på din blogg och frågar något! :)



Paulina: Tack så mycket! Ska försöka komma ihåg och kolla in på din blogg imorgon & jag är med i tävlingen 'veckans blogg' nu! :)

2012-01-06 @ 01:21:20
URL: http://sandramariearestav.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT