Annorlunda förmiddag

Dagen startade som alla andra dagar, lyssna på musik och halvsova på tbanan på väg till jobbet, gå förbi donken och köpa två toast och en juice. På jobbet däremot blev det lite annorlunda saker, stort möte med alla kollegor och chefer direkt på morgonen, vi ska få in nya projekt på jobbet så vi får vara lediga ett par dagar innan det startar upp. Hyfsat paff man blev imorse men det ska bli roligt med nya projekt.

Dessutom hann jag göra massa saker som jag gått och funderat på hur jag ska hinna med. Bland annat har jag varit på Tyresö Hälsan och tagit blodprov, lämnade fyra rör. Snacka om att jag inte hade någon kraft kvar i min spagettiarm haha. Efter det åkte jag direkt till bowlinghallen där Dennis hjälpte mig och borrade om mina tumhål på kloten, har fått tumhylsor nu så nu har alla mina klot samma grepp osv.

Det var meningen att vi skulle dra ut alla från jobbet ikväll på en after work, vi gick ju från jobbet vid elva imorse så det var inte läge för after work då så vi bestämde att vi skulle dra ut ändå men ska mötas upp vid åtta ikväll. Det ska bli trevligt att hänga med alla underbara människor utanför jobbet också!

Hoppas alla får en bra lill-lördag!
Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT