Dina ord gjorde min dag.

Världens bästa Tilly såg min blogg idag och skrev en massa gulliga saker till mig på facebook som gjorde min dag. Nedan ser ni vår konversation, som jag kan läsa om och om igen bara för att jag blir så glad av alla fina ord.



Hej Sandra

Jag ramla in på din blogg och läste om din sjukdom... MItt hjärta min själ, varje cell i min kropp vill bara skrika hur berörd jag är av din berättelse, ditt mod och din styrka.

Tack för att du delade med dig.

Hade inte i min vildaste fantasi kunnat tro det, du har jätte fint hår och en så himla personlig cut.

Idag är du min Hjälte, Tack igen Sandra ♥



Hej Tilly!

Tack så mycket, det betyder så mycket, jag blir rörd när du säger sådär. Jag har fått lära mig att leva med denna sjukdom och varje dag är en kamp mot att få ett bättre självförtroende, mod och styrka.

Tack själv för att du skriver detta! Jag blir så otroligt glad när du och många andra skriver så underbara snälla saker, det betyder verkligen så mycket! Det är människor som du som jag lever för!

Du är awesome Tilly!



Förstår att det måste vara så tufft för dig... Men som jag skrev... Jag hade ALDRIG gissat, du är så fin Sandra och du utstrålar sån värme och kärlek ♥

Fortsätt bara att vara DU, för det är helt fantastiskt. Som jag sa... Idag är du Min Stora Hjälte och det är Tuffingar som du som inspirerar mig!

PuSS Gumman, ta hand om de...j å om stress påverkar det hela så softa och njut av att du helt enkelt e en sjukt tuff brud i lyx förpackning som trots motgång står upp å strålar och lyser som en stjärna!

Massa Lööööve från mej




För er som inte läst tidigare så har jag en sjukdom som ni kan läsa om under katergorin SMA'. Glöm inte att ge människor komplimanger, för även små som stora ord kan betyda så mycket för den personen du säger det till. Även fast man blir super glad när någon gör ens dag så blir du också glad över att göra en annan människas dag.

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

SvLåter som en bra dag även om det knappast är kul att tvätta :)Hur är det annars då?

2012-01-15 @ 23:15:32
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT