Grattis små kronorna


Satt och kolla på JVM inatt och det var värt det! Sverige spelade riktigt bra och ägde matchen så hade de inte vunnit hade det vart orättvist. Det var sjukt spännande där i förlängningen och då går en djurgårdare in och sätter målet som alla väntat på, så jävla rätt! 

Helt underbart! Kungsträdgården imorgon klockan 16 gott folk, då ska vi dit och hylla hjältarna som fixade guldet till Sverige efter 31 års längtan!


Håller med Jimmy Wixström, målet borde bli ett frimärke!

Kommentarer
Postat av: Sofia - JULKALENDER!

Planer för kvällen? :D

2012-01-06 @ 18:04:58
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: viktoria

grattis till de :D

2012-01-07 @ 14:13:45
URL: http://vikzan.blogg.se/
Postat av: SMA'

Sofia: Igår käkade jag middag med familjen på Olearys och sedan blev det bio. Ikväll blir det middag hos en extra familj till mig sedan chillkrök hos några polare! :) Själv då? :)

2012-01-07 @ 15:40:29
URL: http://sandramariearestav.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT