Min softa helg som varit

Fredag - Jag, Simon, mamma och syrran spelade 'Med vilda gester', iof spelade vi det nog inte riktigt rätt för vi körde spelreglerna från spelet 'Med andra ord'. Det var sjukt kul och jag älskar verkligen det där spelet. Det var en av mina julklappar till syster.

Lördag - Michis och Andreas kom och hälsade på mig på dagen, slutade med att vi åkte till bowlinghallen och käkade. Efter det lirade jag en B-lags match, det gick uselt dom tre första serierna och inför sista serien började jag spela bowling och gjorde en bra serie. Jag pch Simon bestämde sedan oss för att åka ner till nynäs, där M & A bor. Vi samlade ihop några och spelade laserdome, riktigt roligt, kom trea och sen tvåa av allihopa. Längtar tills M & A flyttar, då kommer vi kunna träffas mera för då blir det närmare, sweet!

M & B's nya familjemedlem Edna, supersöt!


Söndag - Tog en bild i ljuset hur älsklingens vinterbil såg ut efter att de sladdade igår, de åkte in i en container, illa haha. Vi var hemma för ett par timmar sedan, duscha och hoppa in i min OnePiece. Nu blir det film, Annapolis, awesome film. Vid fyra tid blir det tvättstugan.

Simons vinterbil, den ser lite ledsen ut.

 

Hoppas alla har haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jodå det blev lite tårtkalas o så iaf, kommer upp bild senare idag :) har vart fullt upp idag känns det som.Vad har du gjort då?

2012-01-15 @ 18:07:14
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: SMA'

Okeey kul! :) Jag har tagit det lugnt idag och tvättat osv! :)

2012-01-15 @ 22:40:18
URL: http://sandramariearestav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT