Mina kollegor är underbara

25 Januari; Lill-Lördag och jag mötte upp lite arbetskollegor i stan senare på kvällen. Vi gick till HBJ och satt där ett par timmar, drack en del och snackade massa. Vi drog sedan vidare till Rose en stund, men jag och Jonas var inte där allt för länge utan vi mötte upp resten av arbetskollegorna som inte hade gått in på Rose ännu och drog hem till Theo en stund och chillade där. Adam blev lite tankad så jag & Patrik bestämde att ha en sleepover hos Adam, dessutom fixade Adam ett riktigt galet bra pris med en taxi även fast han var ganska packad haha, bra där!

 


27 Januari; After work med alla kollegor på jobbet, vi satt i köket allihopa och så fick alla säga en massa bra saker om en person i taget. När det blev min tur så höll jag mig från att gråta, men det gick inte. Alla sa så snälla och fina saker om mig så jag blev så glad att jag började gråta. Har svårt att ta komplimanger och skämtar helst bort dom men blev otroligt rörd av vad alla sa.

Jag, Patrik, Roger och Nadia gick sedan vidare från jobbet till Hellströms, fortsatte dricka där och träffade dessutom ett par gamla arbetskollegor från mitt förra jobb, saknar dom som fan också och det var kul att träffa dom. Efter Hellströms blev det hemgång, skulle upp och lira en match så kände att jag behövde åka hem och sova.

 

Tack till David för en grym after work i fredags och även ett stort
tack till alla fina kollegor för att ni får mig att må så bra varje dag på jobbet.


Kommentarer
Postat av: linnéa - fotoblogg

Hej!

Nu har jag månadens bild på min blogg! Var gärna med! :)

http://linnealinneaa.blogg.se/2012/january/manadens-bild-februari-1.html#comment

2012-01-30 @ 22:14:06
URL: http://linnealinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT