Starkare för varje dag som går.

Jag hatade min sjukdom förut och fattade inte varför det just skulle drabba mig, nu var jag väldigt liten när jag fick den men förstod ändå inte vad jag hade gjort för att förtjäna detta. Men med varje dag som går gör den mig starkare, jag har fått bättre självförtroende efter att alla skrev så gulliga kommentarer på min förra blogg angående min sjukdom.

Det är något jag har fått lära mig att leva med för det är något jag kommer ha hela mitt liv med tanke på att det inte finns något botemedel mot det, allt är psykiskt så jag jobbar med det varje dag att försöka må så bra som möjligt. Förut trodde jag att min sjukdom var ovanlig men jag har börjat förstå och lärt känna människor som sitter i samma sits som mig.

Nu är min sjukdom ganska bra och jag mår bättre än vad jag gjorde för flera år sedan. Jag har dock ett par fläckar kvar fortfarande, just nu använder jag hårförlängning för att täcka fläckar och göra håret tjockare. Det känns mycket skönare än att ha peruk varje dag som jag hade förut. Jag använder Toppik varje dag och det är jobbigt men något jag mår bra av att använda för den täcker mycket av mina fläckar, stort tack till den som uppfann Toppik.

Jag tackar verkligen alla vänner, familj, släkt och alla andra människor som alltid skriver så fina saker och gör så att jag mår bättre och får ett starkare självförtroende. Det är tack vare er jag lever.


Kommentarer
Postat av: FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

amen fy :( Varför ska du de då?

2012-01-10 @ 13:36:50
URL: http://nej.blogg.se/
Postat av: SMA'

Jag har urinvägsinfektion typ, lagom roligt, suck.. :/

2012-01-10 @ 13:43:29
URL: http://sandramariearestav.se
Postat av: Emmy

Hallojsan, allt bra? :-)

2012-01-10 @ 14:40:03
URL: http://bemlan.blogg.se/
Postat av: SMA'

Hej Emmy! :) Jodå det funkar! :) Själv då? :)

2012-01-10 @ 15:13:34
URL: http://sandramariearestav.se/
Postat av: taylor

wholesalewigsonline.com rekommenderar .. Jag köpte själv en hel del EUROPEISKT ÄKTA LÖSHÅR hårförlängning, löshå, SILICONTRÄNS TEJP HÅRFÖRLÄNGNING,peruker från wholesalewigsonline.com Jag fick mitt hår så fort och det är absolut den mjukaste, vackraste hår jag någonsin sett är det alltid smidigt och förtjusande, är kvaliteten på håret underbara, detta hår awesome! håret var enkel att underhålla och jag älskar den naturliga looken av det jag fick massor av komplimanger! utmärkt kvalitet och hållbarhet, är det lätt att arbeta med och upprätthålla

2012-01-19 @ 17:16:34
Postat av: SMA'

Taylor: Okeey låter kanon verkligen!! Men jag har faktiskt världens bästa tjej redan som fixar mitt hår, Maria heter hon och detta är deras hemsida http://www.simsalabimextensions.se/. Brasilanskt hår blev det denna gång och jag är sjukt nöjd! Hon är verkligen sjukt duktig och rekommenderar verkligen människor att gå till henne för hon gör ett grymt bra jobb! :)

2012-01-19 @ 18:28:54
URL: http://sandramariearestav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT