Tradera Auktioner

Då har jag för första gången lagt ut auktioner på Tradera, har köpt en del saker där från men aldrig sålt något. Gick igenom och rensa lite så tänkte att jag lika gärna kan lägga upp dom och försöka sälja dom istället för att slänga dem.

Strapless Bra - Size A. 'Freebra of Sweden'
5 stycken t-shirts med motiv
5 stycken linnen med motiv
5 stycken t-shirts/linnen

Det är vad som ligger ute just nu, får se om det blir flera auktioner eller vad jag ska göra. För jag har andra lådor och garderober att gå igenom så lär nog hitta en massa saker andra människor kan ha mer nytta än vad jag har.

Gå gärna in och kolla på MIN tradera sida och se om ni hittar något ni är sugna eller intresserade av att buda på, ni kan ju alltid ge bort dom i en present också, billigt och bra. Rekommendera gärna någon ni känner till dom här auktionerna.

Tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: Malin- fick en blodpropp

Hej fina, hoppas du haft en superbra dag! Kram

2012-01-16 @ 23:32:55
URL: http://mavalina.blogg.se/
Postat av: SMA'

Hej du! Måndagar är som som är haha, men idag blir en bättre dag! Hoppas du har en bra dag, kram!

2012-01-17 @ 11:37:28
URL: http://sandramariearestav.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT