Tröttsamt

Ringde vårdcentralen imorse men det hade inga tider, helt sjukt. Jag fick åka till Handens närsjukhus, de trodde det visste var det var men ville inte fast ställa exakt för han visste inte så de skickade vidare mig med en remiss till akutmottagningen på SÖS. Där fick jag sitta i 4,5 timme, tur att jag hade Esther med mig annars hade jag inte överlevt, Simon kom efter ett par timmar också. När det väl var min tur så visste hon inte exakt var det var och verkade inte veta mycket. Fick någon medicin men hon tyckte jag skulle ringa vårdcentralen på måndag igen, så hon menar allvar att en vårdcentral vet mera än vad sjukhuset gör eller, hallå kom igen?! Orkar inte med sjukhus, vårdcentraler eller närsjukhus just nu. Vart irriterad på dem hela dagen.

Vi får väl se vad som händer, om jag får någon riktig hjälp eller hur det blir. Jobbet kräver ett första dags intyg också men alla läkare verkar typ för lata eller nått för att skriva ut ett till mig så vette fan vad jag ska göra just nu, måste lösa det.

Får försöka ringa runt lite imorgon och se om jag kan få snacka med en vettig människa.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej !

allt bra med dig, har du haft en bra dag ?



Vill tipsa dig om en grym tävling jag har på min blogg nu. Du kan vinna en almanacka från tryckdig.se som du själv får bestämma hur den ska se ut !

Antingen en till dig själv, eller varför inte ge bort den i present till någon ?



Klicka in här och va med : http://moonzanna.se/2012/january/tavling-vinn-din-egendesignade-almanacka.html#comment



Kram

2012-01-06 @ 01:57:00
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Anonym

så lite så! :D

okej, jo samma här! är lite extra glad för sveriges vinst inatt måste jag meddela! grymt!

2012-01-06 @ 11:23:34
URL: http://ninass.blogg.se/
Postat av: SMA'

Sanna: Hej! Jadå det är bara bra med mig, det har varit en okej dag hittils, förhoppningsvis blir kvällen bättre! :) Okej ska gå in och kolla på din tävling! Kram



Ja det var riktigt grymt att dom vann, så underbart!!

2012-01-07 @ 15:48:53
URL: http://sandramariearestav.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT