120311

I torsdags sa jag upp mig och är nu arbetslös för tillfället, fast jag har en känsla av att det inte kommer vara så länge tills jag får ett nytt jobb. Saknar redan alla sköna och underbara människor, men jag vet att vi kommer ha kontakt ändå. På kvällen var jag på Jontes studentskiva, det var årets första.

Livet rullar på annars, fixar och donar, bowlar, söker jobb osv. Jag har ett jobb på gång som jag hoppas jag får, det skulle vara riktigt kul. Efter det är det lägenhet som ska fixas!

Jag såg inte mello men tycker låten som vann är riktigt bra och jag tror vi har stor chans med den låten. På tal om tvprogram så måste jag väl skamset erkänna att jag är en riktig Big Brother nörd, tycker det är sjukt kul att kolla på hur människor blir när dom är instängda i ett hus haha.

Helgens uppdatering plus bilder kommer lite senare.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT