Glöm ej att leva min vän, dagen som gått kommer inte igen.


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: fastan är 40 dagar, så i 40 dagar tänkte jag sluta med alkohol helt :) Hittills går det bra faktiskt, trots att jag vart på fest och krogen tre gånger har jag hållt mig till Ramlösa. Heja ^^



sv: jag vet inte, igår var jag på en fest med gick hem tidigt och ikväll ska jag hem till mamma och pappa. Vi ska grilla för första gången i år :D SOMMARKÄNSLOR!



Hur är det med dig idag.?

2012-03-03 @ 13:07:30
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: SMA'

Okej det är strongt! :) Haha grymt, jag hejar på dig! Åååh grilla, mysigt! Ja sommar är på G nu.



Det rullar på, själv då? :)

2012-03-04 @ 20:30:35
URL: http://sandramariearestav.blogg.se/
Postat av: Caroline

Det är fan sant! (rubriken)

Hoppas allt är bra :)



Kram Caroline, 9c haha ;)

2012-05-08 @ 04:24:29
Postat av: Caroline

Fett härlig bild btw!! Tror jag har typ likadana solglasögon haha! :)

2012-05-08 @ 04:26:07
Postat av: SMA'

Haha visst Carro!

Jadå det är kanon, hur är det själv?

Det var ett bra tag sen.



Tack, haha säkert, dom är sjukt snygga! :)

2012-05-09 @ 20:44:33
URL: http://sandramariearestav.se
Postat av: Caroline

Ja ;)

Jorå det rullar på, skaffat hund med mannen min! :D

Det va sjuukt länge sen! :p



Brukade vara inne och kolla i din fotofreak blogg ibland förut men hade inte varit inne och kollat på as länge nu, så såg jag att både du och Esther hade nya bloggar haha. Träffade henne på pressbyrån i högdalen för ett tag sen, kul att höra att hon fortfarande dansar! :D Vet inte om hon gör det nu i för sig men hon gjorde det då i alla fall :) Blev lite smått (MYCKET) avis när jag såg att hon varit i spanien också! haha ;)



Hoppas ni får kul på resan till Rhodos i sommar! :D



Ja dom är as fina! :)

2012-05-12 @ 01:50:30
Postat av: SMA'

Åh vad kul! Bor ni tillsammans? :)



Ja verkligen! Jag vet att alla säger så här och så blir det aldrig av, men jag tycker verkligen att vi ska samla ihop lite sköna people från gamla klassen och träffas på någon uteservering någon dag! :)



Yes haha, man behöver förnya sig ibland och den gamla bloggen var bara ointressant och lame kände jag.



Jaha vad kul! Jorå tror hon dansar fortfarande och går på olika gruppass på gymmet med zumba och lite sådant. Samma hääär! Hon har haft det riktigt bra i Spanien och det är där hon trivs, hon är helt kär i allt som har med Spanien och spanska att göra. Jag var och hälsa på henne när hon var där nere och det var så jäkla kul & jag är riktigt jävla avis på henne också, vill också göra en sån där grejj! :)



Tack! Det kommer bli riktigt awesome, känner en del som ska jobba där nere också så det kommer bli party som fan! :) Dessutom har vi bara bokat resan dit och inte hem så får se vad äventyret går sedan! :)

2012-05-16 @ 00:22:28
URL: http://sandramariearestav.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT