Startar mars med en festhelg

Fredag - Kvällen började med en afterwork med underbara kollegor. Råkade bli att vi skippade middagen och gick direkt på drickan. Vi började på Jamesons, gick sedan vidare till Hellströms, där började de flesta dra sig hemåt. Jag & Adam var iaf kvar plus att jag hade ett killkompisgäng som var där. En tjejkompis kom dessutom dit och fick sedan skjuts till Chill, mötte upp Adam och hans vänner där.

Efter det så drog jag till Nalen där Tilly uppträdde, träffade en del vänner där och min killkompis var nykter så jag däckade sedan hemma hos honom. Det blev ganska många stopp på olika ställen, jag hade en riktigt bra kväll men nästa gång ska jag nog komma ihåg att äta middag. Tips från coachen.

 


Lördag - Utgång planerad sedan förra veckan med några av mina bästa vänner. Råkade bli att jag åkte hem till Michis och Bjuris innan och skulle fixa mig där. Övertalade Michaela att hänga på in till stan, vi började förkröka hemma hos Stoffe. Vi var tre personer och körde ölspelet och shottade minttu, grym start på kvällen.

Vi tog sedan en taxi in till stan och mötte upp resten av gänget, vi skulle dra till Stereo Nattklubb där vi stod på listan men det var sjukt lång kö så vi orkade inte stå där så vi gick till Bar54 som ligger precis bredvid. Alla började med en shott var, sedan fixade vi bord och helrör. Jag köpte in en cider och ölhink plus skumpa, det blev en del alkohol, men vi hade riktigt roligt. Bjuris var så snäll och hämtade mig och Michaela i stan sedan, blev en standard tripp förbi donken för att fixa fyllemat sedan hem till M&B.

 


 

 

Tack alla fina som var med för en awesome start på denna månad.

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: okej, tack :) Händer något speciellt i veckan?

2012-03-05 @ 08:02:17
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: SMA'

Allt möjligt, från bowling till prisutdelning med Stockholms bilklubb! :) Själv då? :)

2012-03-06 @ 17:44:53
URL: http://sandramariearestav.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT