Underbar och galen helg.

Fredag - Var på Stockholms bilklubbs årliga fest och prisutdelning, fick hämta en lite pokal haha. Efter det så drog jag och en del polare hem till My & Robban och fortsatte festandet. Vi drog sedan vidare till Olearys i haninge, det blev ganska mycket där och alla blev hyfsat runda om fötterna. Robban fick till och med sova i fyllecell, illa haha.

Micke är "trött på livet - TPL"


Lördag - Lirade en bowlingmatch i väsby på dagen, jag och Annica avgjorde matchen så vi vann, det var riktigt skönt! Det blev raka vägen hem och göra sig iordning och städa hemma, vi skulle förkröka hos Adam men det blev att vi föra hemma hos mig istället. Vi var minst 13 pers och vi hade galet roligt hela kvällen, det var mycket gamla arbetskollegor, kul att få träffa dom!

Vi drog sedan in till stan och gick till HBJ, det var mycket folk där och jag köpte fishbowl, love it! Vi körde "snurra flaskan" inne på krogen, det var riktigt roligt. Vi hade en galen kväll som ingen kommer glömma, det vi kommer håg kommer vi iaf inte glömma haha. Hoppas att vi gör om det inom kort!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT