Ut och härja, gotlandsfärja!

Ligamatch och klubbmästerskap på Gotland med bowlinglaget. Jag, Evve & Joy började föra tidigt på fredagen på ett ställe i nynäs. Vi drog in hela packningen och klot dit, drog ett par cider innan vi fick skjuts av ställets ägare ner till båten, haha jätte snällt. Vi fortsatte på båten med resten av gänget, blev yatzy osv.

När vi äntligen var framme på Gotland så traskade vi till Hamnhotellet, det var riktigt fina rum och vi hade en hel korridor för oss själva, sweet! Lördagmorgon så åkte vi till stånga, A-laget lirade och vann överlägset, vi andra hejade på riktigt bra. Sedan var det full fart till bowlinghallen i visby och lira KM, det var riktigt roligt också. Jag kom dessutom 3:a så jag är sjukt nöjd!

Åkte till hotellet och började göra oss iordning för att gå till resturangen och sedan utgång. Vi öppnade nästan alla dörrar till våra rum och spelade musik & drack skumpa. Jag och två andra tog taxi, orkade verkligen inte gå. Det var riktigt god mat på stället vi käkade på, sen fortsatte festen på munnkkällaren.

Direkt när vi kom till munken drog vi en shott sen var festen igång, stället var stort och bra med olika dansgolv. Vi var såklart kvar till stängning, dessutom träffade vi ett par göteborgare så vi var ju tvugna att sjunga "alla heter glenn i göteborg", standard. Vi drog med ett par på efterfest på Evve & Joys hotellrum, drack upp all dricka och hade sjukt kul. Efterfesten slutade vi halv fem-fem tror jag.

Söndagen var ganska okej faktiskt, båtresan hem var hyfsat trög så fick ta en återställare haha. Det var skönt att komma hem men det var underbart att komma bort från Stockholm en stund.


 

Tråkig humor på gotlandsfärjan


 

  

 

 



 

Tack alla bowlare och sköna people som gjorde helgen underbar!


Kommentarer
Postat av: SaM - Smycken av Michaela

Löövley :) <3

2012-03-20 @ 08:59:12
URL: http://smyckenavmichaela.se
Postat av: Lena

<3

2012-03-20 @ 10:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT