Lill-Lördag

I onsdags efter jobbet så drog jag till naprapaten, första gången på minst en månad, har varit ganska dålig på att gå dit. Det gjorde så jäkla ont men det är så underbart skönt efter. Efter det så mötte jag upp wifie, vi hyrde film och köpte massa godis & chips. Båda satt i sina onepiece och hade det mysigt, filmen var riktigt bra, rekommenderas verkligen!

Efter det så drog jag hem och fixade mig för att sedan åka till Calle och förkröka med han, Robin och Mickis. Vi körde någon tärningslek och drack upp hela min vinbox och lite av Calles. Sedan tog vi en tripp till Snaps där vi hade riktigt kul, Robin drog in flera flaskor rosé och tror alla blev ganska på lyset haha. Det blev att alla skulle sova hos mig så vi åkte dit och slagga, riktigt skön onsdagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT