Så här ser det ut på jobbfronten just nu.


Jag började arbeta lite extra med en killkompis mamma som revisor för ett par veckor sedan, vilket jag tycker är riktigt roligt. En av hennes kunder berättade då att han behövde två personer som ville hjälpa till att städa ur ett hus så jag och Esther bestämde oss förra veckan att hjälpa till och extra jobba lite. Det visade sig vara riktigt soft och ganska kul till och från. Så de senaste veckorna har jag arbetat med revisionsprylar och städjobbet. Alltid sweet att tjäna pengar.

Till hösten så ska jag gå en bartenderutbildning här i Stockholm med EBS, det är något jag verkligen velat göra sen jag var arton och man ska uppfylla sina drömmar & lyssna på vad magkänslan säger. Samtidigt som utbildning är så hade jag tänkt att extra jobb på kvällar och helger som revisor och kanske ett annat jobb. Så jag samtidigt tjänar ihop en del pengar.

Tänker inte berätta om det andra jobbet ännu för ens jag får veta om jag fått det eller ej. Var på intervju idag och det kändes riktigt bra, får svar redan imorgon hur det blir. Håller tummarna rejält så att mina planer flyter på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT