Utgång med mina fina brudar

I fredags så åkte jag hem till min mor, käkade middag med syster, fixade oss och förkrökade. My kom hem till oss och vi hann sitta och dricka vin en stund innan vi skulle ta bussen till gullmars och möta upp Lisa. När vi väl mött upp henne så kom det fram någon weird snubbe med världens sämsta raggnings punch line haha. Vi skippade hans förslag om någon fest på någon terass med B-kändisar, nej tack.

Vi drog in till medis och gick till 9906, många gillar inte det stället men jag tycker det är helt okej, men rätt sällskap så spelar det ingen roll vart du går. Dessutom tycker jag att det är soft med så blandad musik som dom har där. Det var ciderhink och skumpa hela kvällen och vi hade riktigt roligt. En vän till mig jobbar där så det var kul att se han också och umgås med han och hans vänner.

Kvällen bjöd på många roliga saker och en del konstiga människor men det är bara att garva åt patetiska människor. Jag hade sjukt kul med alla underbara, vi var nog ganska radar alla fyra när vi skulle ta oss till centralen där Robban hämtade upp oss. Tack till Robs också för skjutsen, sjukt snäll, klockan var väl typ 4-halv fem på morgonen eller nått haha.

Vi gör om detta inom kort, puss på er tjejer! ♥



 

Bjuder på vimmelbilderna från kvällen, att man inte
kan se normal ut efter en del alkohol, herregud haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT