Bowling Update

Träningen i torsdags gick riktigt bra, men när vi skulle spela några serier och satte på scoringen så satte jag massa press på mig själv och då gick det inge vidare. Söta bilden på mig och rödtotten är från träningen. Vi spelade dessutom match i Södertälje i helgen, vi låg under ganska rejält men vände matchen och var på väg att vinna men föll på målsnöret. Mitt spel var katastrof, satte för mycket press på mig själv IGEN, har för stora krav på mig själv.

Igår hade vi korpen, mitt lag heter Örby Gummi Bowling Team. Vi vann med 2-16 och jag gjorde 632 poäng på tre serier, vilket jag är nöjd med! Det är alltid lika kul att spela korpen, det är mer avslappnat och jag sätter ingen press. Efter två matcher är vi obesegrade.



Idag har vi varit och spelat ST-Mäst i Norrtälje, långt åt helvete i ett industriområde. Både jag och Leffe spelade riktigt bra, efter denna start så leder jag damklassen denna tävling och Leffe leder HCP Herr. Men det är flera starter kvar så allt kan hända såklart. Jag hade en massa onödiga missar tyvärr men fick ihop 1334 på sex serier med HCP, så snittade alltså 222. Jag är riktigt nöjd om man ändå kunde räkna bort missarna. Min number one supporter var med och kollade när vi spelade i Norrtälje.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT