Lill-Lördag även kallad onsdag.

Madde kom till mig så gick vi ner och köpte godsaker och sen kollade vi på Rock of Ages, den var riktigt bra och älskade musiken. Jag fixade mig sedan för kvällens äventyr. Jag och Esther åkte hem till Eli och förade där med henne, Dani och två av deras tjejkompisar. Det var riktigt kul att träffa Eli & Dani igen och umgås med dom, vi hade så galet kul på Rhodos.

Tjejerna orkade inte dra ut så jag drog och mötte upp Madde, Marcus och Matte på HBJ. Drack fishbowls, standard! Sen gick vi till Anchor och fortsatte där! När det började stänga så messade Kittel och frågade om jag ville ha skjuts och det kunde man ju tacka nej till!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT