Utgång med bästa brudarna!

I fredags så förade jag, syrran, Lisa, Julia och My hemma hos min morsa. Alla var taggade, grym musik och massa vin. Jag kände på mig att det skulle bli en kanon kväll. Vi tog sedan bussen in till stan och drog till Nype, stället är ganska bra och jag gillar att dom har tre dansgolv. Dock så var det väldigt mycket unga människor där i fredags så t.o.m jag kände mig gammal haha. Några killkompisar till mig var också där, vi hade en riktigt grym kväll iaf!

Syrran, Lisa och Julia drog hem vid två men jag, My och grabbarna var kvar till klockan tre. Såklart blev det donken efter, standard fyllekäk. Sen imponerade jag faktiskt och åkte kommunalt hem, inte ofta jag åker kommunalt men plötsligt händer det.
 





Tack finaste tjejerna och grabbarna för en awesome kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT