En efterlängtad vinst!

Jag och Leffe kvalade in på 12:e plats i Vårbymixen av 77 startande par i hela tävlingen. Så igår på morgonen så lirade vi åttondelsfinal, allt kändes riktigt bra för oss båda på uppvärmningen men sen hände något. Jag fick inte in några strikear och Leffe spareade inte så bra. Vi hade ingen tur med oss och det känns riktigt tråkigt att vi inte kunde prestera bättre, 16:e plats slutade vi på i tävlingen.

Idag är dessutom två ST-Mäst kval slut, jag kom på 10:onde plats i Lidingö och 1:a i Norrtälje, jag vann wiho! Jag är överlycklig, okej att det bara är ett kval och att jag samlar börspoäng till den stora finalen men jag behövde verkligen det. Varje person som vinner ett kval får ett klot och mycket börspoäng så nu kommer jag längre upp i tabellen.
 
 
Smärtan jag hade i mina lår igår gick inte att beskriva, jag försökte med allt för att bli av med den. Falukorvsmackor, alvedon, tigerbalsam, äppeljuice, rally vm haha. Tror att smärtan kom ifrån en kombination av mycket bowling och att jag dansade i mina höga klackar hela fredagkvällen. Idag känns det lite bättre iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT