Bowling gör mig glad.

Igår spelade jag och Leffe Vårbymixen, vi kom tvåa i starten som var igår, nio poäng ifrån de som var bäst i starten. Jag tycker vi spelade ganska bra, lite synd med vissa missar men det är sådant som händer. Jag är helt nöjd över resultatet och det är alltid lika kul att spela med Leffe. Hoppas resultatet räcker till en finalplats. Håll tummarna!

Jag kan inte förklara känslan jag har när jag spelar bowling, även fast jag kan bli riktigt förbannad ibland så älskar jag bowling. Det är så kul att spela och alla underbara människor runt omkring. Fokus och koncentration blandat med skoj och skratt. Jag kan gå ner i bowlinghallen och helt plötsligt bli överlycklig utan anledning, har ingen förklaring men det är så jag känner.

Ikväll ska jag lira lite bowling med Hampus, kan vara kul att skoj spela lite i en annan hall än den man alltid står och nöter i haha. Vi får väl se vem som vinner, alltid kul att spöa grabbar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Född: 7 April 1992

Status: Singellivet

Arbete: Samordnare på TSP AB.

Bor: Huvudstaden Stockholm

Intressen: Bowling, motorsport, fotografi, musik, shopping, resa & party.


Min sjukdom kommer alltid vara min svagaste och starkaste punkt. ♥

- Klicka här om du väl läsa om min föredetta största hemlighet.


• 9 Oktober; Första dagen på nya jobbet.
• 13 Oktober; Sista banracingtävlingen på Mantorp och Rhodos Reunion på kvällen.
• 24 December; Julafton
• 31 December; Nyårsafton, 2013 here I come.

• Fast anställning.
• Flytta hemifrån, egen lägenhet.
• Ny bil.
• BE kort (bil med tungt släp).
• Åka till Afrika och Australien (då har jag varit i alla kontinenter!)
• Ta banracing licens.
• Vinna en stor folkracetävling.
• Träna mycket och utvecklas i bowlingen så jag får spela i A-Laget.


RSS 2.0

    


    Kopiera med Ctrl + C

bloglovin

ÖG RT